Menu

0

lei0,00

  • Acasă
  • Termeni si Conditii de utilizare

Termeni si Conditii de utilizare

Folosind site-ul www.autorolla.ro, sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile de Utilizare de mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor, ce se vor intelege ca un contract de vanzare intre societatea Auto Rolla SRL si orice persoana, fizica sau juridica, ce va face o comanda online prin intermediul acestui site. www.autorolla.ro isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile de Utilizare oricand considera necesar, fara notificare prealabila. Versiunea in vigoare a Termenilor si Conditiilor este disponibila pe site. Verficati aceasta pagina periodic, pentru a lua cunostinta de eventualele schimbari. Continuarea folosirii site-ului dupa schimbarea Termenilor si Conditiilor implica acceptarea modificarilor efectuate si a noilor Termeni si Conditii.

Informatii generale

Prin site intelegem colectia de informatii obtinuta prin accesarea adresei de web www.autorolla.ro.

Acest site este proprietatea societatii Auto Rolla S.R.L. care il intretine si il administreaza:
Auto Rolla S.R.L.
Sediu: sat Gura Calnaului, Str. Principala nr.1, comuna Vadu Pasii, judetul Buzau.
Reg. Com.: J10/2655/1994
CUI: RO6622754
IBAN LEI: RO81BTRL0100120229095302
Banca: BANCA TRANSILVANIA

PROGRAM PREVENIRE si REDUCERE DESEURI

 

Definitii
Vanzator – Auto Rolla SRL (AUTO ROLLA).

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi creanza un cont pe site si efectueaza o Cerere de oferta.

Client – persoana fizica/persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre AUTO ROLLA) si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Piese, etc.).

Site – domeniul www.autorolla.ro si subdomeniile acestuia.

Cerere de oferta (Comanda) – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Piese de pe Site.

Piese – orice produs mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Piesele si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Pieselor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre AUTO ROLLA, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Pieselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Cod de identificare  – codurile de identificare originale ale pieselor auto.

Politica de vanzari

Orice Client/Cumparator poate accesa site-ul. Cu toate acestea AUTO ROLLA  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel AUTO ROLLA. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Accesul pe site poate fi restrictionat pentru orice motive ce tin de securitatea informatiilor de pe site.

Auto Rolla isi rezerva dreptul de a face corectii cu privire la erorile sau omisiunile aparute ca urmare a unor greseli de dactilografiere, erori ale produselor software. Din acest motiv, Auto Rolla nu își asumă răspunderea pentru eventualele erori de preț sau disponibilitate.

Avand in vedere natura PieseIor, imaginile acestora sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

Preturile afisate sunt in lei si includ taxa pe valoarea adaugata, conform legislatiei in vigoare.

Avand in vedere natura Pieselor, pentru unele dintre acestea preturile vor fi comunicate de Vanzator la solicitarea Cumparatorului.

Prețurile, ofertele, situația stocului, specificațiile și imaginile pot fi schimbate fără o notificare prealabilă.

In cazul platilor on-line, Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun cost suplimentar suportat de Cumparator (de ex. comisioane bancare). Toate aceste costuri cad in sarcina Cumparatorului.

Comanda

Cumparatorul inregistreaza pe site o Comanda in care mentioneaza Piesele.

Prin inregistrarea unei Comenzi, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Dupa inregistrarea Comenzii, Cumparatorul primeste o notificare automata de la Vanzator. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii confirma inregistrarea acesteia si nu reprezinta acceptarea Comenzii.

Confirmarea comenzii ( disponibilitate stoc și preț) este finalizată doar după procesarea acesteia de către reprezentanții Vanzatorului.

Comanda confirmata specifica Piesele, preturile, modalitatea si termenul de plata.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online; invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de AUTO ROLLA in cazul platii online;datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Facturare. Plata. Incheierea contractului de vanzare

Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura corespunzatoare Pieselor din Comanda confirmata.

Cumparatorul este obligat sa indice Vanzatorului toate datele si informatiile necesare intocmirii facturii in acord cu dispozitiile legale aplicabile.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Pieselor din cuprinsul Comenzii confirmate, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii confirmate, odata cu livrarea Piesele. Vanzatorul poate transmite factura si  in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Plata se face ramburs la primirea piesei, direct in magazin sau prin banca.

Incheierea contractului de vanzare are loc la momentul emiterii facturii.

Transferul proprietatii Pieselor

Transferul dreptului de proprietate asupra Pieselor se face la livrarea acestora in locul indicat in comanda si dupa achitarea pretului de catre Cumparator.

Livrarea

Livrarea Pieselor pe teritoriul Romaniei se face prin serviciul de curierat rapid,  într-un interval de timp cuprins intre 24-48 de ore de la momentul confirmarii comenzii.

Toate comenzile confirmate până la ora 15.00 vor fi procesate în ziua in curs. Comenzile confirmate dupa ora 15:00 vor fi procesate a doua zi. Comenzile confirmate sambata pana la ora 12:30 vor fi trimise in aceeasi zi, ajungand la destinatie în decursul zilei de luni. Comenzile lansate dupa ora 12:30 vor fi procesate in cursul zilei de luni.

Piesele se livreaza ambalate corespunzator, în cutii de carton și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Coletele care se livreaza prin curier contin factura, certificate de garantie etc.

Costurile legate de livrarea Pieselor sunt suportate exclusiv de catre Cumparator.

Piesele comandate pe www.autorolla.ro pot fi ridicate personal de la sediul firmei.

Pentru anumite categorii de piese  ( piese voluminoase sau usor casante)nu se poate face livrarea prin intermediul serviciului de curierat, acestea putand fi ridicate de la sediul Vanzatorului.

Legea aplicabila. Litigii

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre AUTO ROLLA si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului.

 Garantii

Termenul de garantie: 90 de zile de la data livrarii.

Piesele care prezinta defecte de fabricatie sau de functionare pot fi inlocuite, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: returnarea Pieselor sa se faca in perioada de garantie si montarea acestora intr-un atelier auto autorizat RAR.

Vanzatorul va proceda la inlocuirea Piesei defecte, daca mai exista piese similare pe stoc.

Vanzatorul va returna contravaloarea piesei, in cazul in care nu mai exista o piesa similara pe stoc.

Cumparatorul nu mai poate beneficia de garantia Produselor nici in urmatoarele situatii:

  • piesa s-a defectat datorita montarii incorecte, montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte sau a nerespectarii indicatiilor de montaj ale producatorului;
  • piesa a fost utilizata cu alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului si/sau montata pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziționată;
  • piesa prezinta urme ale unor factori externi (fizici, chimici) ce exced procesului normal de functionare;
  • piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării și întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului;
  • atelierul auto care a facut montajul nu a efectuat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzatoare;
  • piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistențe etc.), piese care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.), pompele de servodirecție și casetele de direcție nu au fost montate la un reprezentant al fabricantului auto.
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);
  • deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa cumparatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;
  • demontarea în părți componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul;
  • exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turației maxime admise;
  • defectarea produselor datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
  • nerespectarea intervalului și a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
  • vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecția tehnică periodică a expirat înaintea apariției cazului de garanție;
  • piesa prezintă o uzura normala firească.
  • cumparatorul nu solicită garanția în termenul menționat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greșit, incomplet sau necorespunzator;
  • piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către Cumpărător a unor date eronate sau daca, inainte de montaj, nu s-a comparat cu piesa de înlocuit;
  • nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greșit și ulterior mecanicul constată ca aveți nevoie de cu totul altă piesă;
  • cumparatorul a comandat în mod greșit produsul sau a furnizat specificatii eronate;

Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim 48 de ore de la livrare.

Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:

  • factura de achiziție;
  • certificatul de garanție;
  • dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă și model(copie factura emisa de service, copie ;
  • nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea insotita de raportul generat de tester pentru piesele electrice si electronice, raportul testului de amortizoare, masuratori comparator pentru discurile de frana ovalizate etc.);
  • copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu numar de km;
  • copia care atesta valabilitatea inspecției tehnice a autovehiculului.

Vanzatorul refuza returul piesele cu sigiliile sterse sau distruse.

Nu este permisă dezasamblarea piesei al carui retur se solicita.

GARANȚIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.

ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÎN MOD EXPRES.

Politica de retururi

Dreptul de retragere

Piesele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar cumparatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Aveţi dreptul de a vă retrage din contractul de vanzare, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile calculate începând de la ziua “la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor”.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul de vanzare, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă la sediul AUTO ROLLA din sat Gura Calnaului, str. Principala nr.1, comuna Vadu Pasii,   judetul Buzau, o comunicare electronica la adresa de e-mail office@autorolla.ro sau puteţi folosi modelul de retragere alăturat. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere,  prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, AUTO ROLLA va rambursa suma pe care a primit-o de la dumneavoastră cu titlul de pret.

Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Vom efectua rambursarea ulterior datei la care primim inapoi Piesele

Costul returnarii Pieselor este in sarcina dumneavoastra si reprezinta contravaloarea costurilor livrarii, respectiv tarifului practicat de curier.

Expediati piesele sau inmanati-le direct persoanei autorizate la sediul AUTO ROLLA de luni pana vineri, in intervalul orar 10:00 – 18:00, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul in care Piesele fac parte din categoria celor ce nu pot fi livrate prin serviciul de curierat, urmeaza sa le aduceti personal la sediul AUTO ROLLA.

Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii Pieselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Pieselor.

Piesele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare piesele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate, sigilii aplicate de vanzator indepartate etc.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract. –

Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]: –

Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)

Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. –

Numele consumatorului (consumatorilor) –

Adresa consumatorului (consumatorilor) –

Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) –

Data

 

Alte situatii in care se poate face returul pieselor

In oricare din situatiile de retur descrise mai jos, procedura de efectuare a returului presupune completarea formularului de retur si comunicarea acestuia Vanzatorului intr-una din urmatoarele variante:

Piesele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare piesele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate, sigilii aplicate de vanzator indepartate etc.

Produsele vor fi returnate prin intermediul serviciului de curierat sau la sediul Vanzatorului de luni pana vineri, in intervalul orar 10:00 – 18:00.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

  1. Piesele nu sunt conforme cu specificatiile indicate de Cumparator;

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea piesei înlocuitoare va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator;

  1. Piesele sunt nefunctionale in termenul general de garantie – 90 de zile de la livrare;

Dacă Piesa primita se dovedeşte nefuncţionala în termenul general de garanție de 90 (nouazeci) de zile – calculate de la ridicarea de la sediul Vânzătorului sau recepţia prin curier, Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea Piesei în acest termen, în vederea înlocuirii cu o Piesa similara.

Dacă nu mai exist ape stoc o Piesa similara, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu o alta Piesa sau pentru rambursarea integrală a contravalorii acesteia.

Piesele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele aferente: factura de achiziție (copie), certificatul de garanție completat de către service-ul autorizat RAR care a constatat defecțiunea, dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marca și model, nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării piesei sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acesteia.

Costurile de retur vor fi suportate de Cumparator.

  1. piesele au fost livrate gresit.

În cazul livrării unei alte piese sau in alta cantitate, cumparatorul trebuie să semnaleze incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore de la livrare, pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat o piesa greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelei piese. Dacă nu mai este pe stoc o piesa similara, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu o alta piesa sau pentru rambursarea integrală a contravalorii piesei/pieselor.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Costurile de returnare sunt suportate de Vanzator 

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.